Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 16:26:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/14073 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Kevade 
tn 8, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Amandus Adamsoni tänav T1 
// Toompuiestee T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Amandus 
Adamsoni tänav T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni 
tn 12 // Amandus Adamsoni tänav T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, A. Adamsoni tn 12 // Amandus Adamsoni tänav T1, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Amandus Adamsoni tänav T1, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni tn 12 // Amandus Adamsoni tänav T1 
(Koolimaja juurdeehitus, Veemagistraal, Sademevee kanalisatsiooni 
magistraal, Kanalisasitooni toru, veetrass, Hüdrant, Sademevee toru) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27207060>  (menetlus nr: 
465629), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (KAAREL SUSI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister